ONLINE ÚČETNICTVÍ EXTERNĚ
Účetní služby poskytujeme i formou on-line (vzdáleného) přístupu do našeho ekonomického systému POHODA E1. Zpracování Vámi dodaných účetních dokladů probíhá v kancelářích PROMIFIN. Vy pak přímo v systému vidíte všechny zpracované účetní doklady, včetně mezd a personalistiky či bankovních operací. Toto řešení je vhodné i pro e-shopy provozované na platformě, která podporuje export dat ve formátu XML (vystavené faktury, dodací listy, vedení skladu).
Management nákladů
a majetku
Díky přístupu 24 hodin / 7 dní k účetnictví můžete aktivně sledovat
nebo pracovat v jednotlivých agendách systému.
napojení na eshop
napojení obchodů
Řízení skladu
Fakturace a platby
Napojení API
Automatické upomínky
Automatické párování plateb
Automatické vystavování faktur
Jak to funguje?
Zpracování Vámi dodaných účetních dokladů probíhá v kancelářích PROMIFIN CZECH
V systému vidíte všechny zpracované účetní doklady, včetně mezd a personalistiky či bankovních operací
Můžete sledovat pohledávky, závazky, náklady atd.
Jednotlivé výstupy z účetnictví včetně mezd či reportingu Vám pravidelně předáváme v dohodnutých termínech a formách
Po zpracování Vám všechny účetní doklady, včetně mezd a personalistiky či bankovních operací vrátíme
vedení účetnictví obsahuje
-
sestavení rozvahy (zahajovací rozvaha, počáteční rozvaha a konečná rozvaha), účetní osnova, výsledovka
-
vedení účtů hotovosti a bankovních operací
-
aktuální přehledy pohledávek a závazků
-
příprava platebních příkazů
-
zaúčtování mezd
-
evidence drobného a dlouhodobého majetku včetně odpisů
-
inventurní zápisy
-
skladové hospodářství
-
zpracování přiznání k DPH dle období
-
sestavení a odeslání elektronického přiznání k Režimu přenesení daňové povinnosti
-
příprava podkladů pro DPPO
-
cestovní náhrady a služební cesty, stravné a jízdné
-
výdaje na auto/referenční režim
ONLINE elektronický archiv dostupný 24 hodin